Vanliga frågor

Vilka sömnadstjänster gör ni?

Vi utför många sytjänster Läs mer

Syr du nytt specialbeställningar också?

Ja, vi gör specialbeställningar,

Med vilket fraktbolag skickar vi till dig??

Det Spelar ingen roll men det är viktigt att du skriver rätt adress,

Har ni fäster öljetter också?

Ja vi fäster öljetter

Klipper och Kantning av mattor ?

Ja göra detta.

Har ni tyg eller mattor?

Vi rekommenderar att du kontrollerar våra produkter innan du köper
Du hittar våra produkter på denna hemsida

Finns det garantier för sytjänster?

Reparation Det finns inga garantier men vi ska göra bästa fixen för din beställning ,

Syr ni till företagas?

Vi har sytt mycket åt företag

Varför nämner du inte priset på en del produkter?

Kunden ska kontakta oss och ange
mängd och produktnummer

Hur lång tid tar det att reparera Kapell eller Mattor markis,,,?

Vi ska överens berätta när du behöver detta och vi planerar.

När kan jag komma och hämta mitt paket?

Så fort du mottagit  tid  via SMS kan du hämta ditt paket i vår butik.

Kan jag köpa direkt från butiken?

Nej du kan inte köpa direkt från butiken du måste först beställa online.
När dina varor är klara får du ett Sms  från oss att dina varor är klara,

Avhamtning

först beställa online
Välja Avhämtning  från alternativen.
Vanligtvis skickar vi ett sms nästa dag (din beställning är klar  att hämta)

Var hittar jag min Beställningsbekräftelse?

Beställningsbekräftelsen skickas efter ditt köp till den mailadress du angav vid beställningen.

Leveranstid,,,Hur lång tid tar det för mitt paket att skickas?

Dina varor skickas normalt redan nästkommande arbetsdag  med Postnords leveranstid på 1-4 vardagar så betyder det att det tar omkring 2-4 arbetsdagar innan du har ditt paket hos dig.

Kan jag få tygprover?

ja du Kontakta oss och skriv produktnumret.

Är ängerrätten gäller tyget?

Ångerrätten gäller inte för produkter som är specialtillverkade, vilket ett tillskuret tyg är,

FRÅGA OSS